onsdag 8. september 2010

Slutta?



I sommer greide jeg endelig og legge bort World Of Warcraft for godt. Men jeg har ikke sletta spillet eller kasta cd'ene eller solgt accounten min, for jeg ser ikke noen grunn til å gjøre slikt. Jeg får da høre "Faen, da har du ikke slutta da!" og "Lol, du greier aldri å slutte" eller "Du begynner igjen når Cataclysm kommer". Faktumet er WoW ikke intresserer meg lenger. Jeg har innsett at det er mer i livet. En dag uten WoW var rene helvete for meg, men den 11 August 2010(Merk deg datoen) så fant jeg ut at jeg ikke ville bruke 249 kroner på gamecard annenhver måned lenger. Jeg begynte å se på spillet på en annen måte med andre øyne og så at jeg omtrent gjorde det samme hver eneste uke.... Spillet begynte å bli trøttende jeg orket ikke mer og de siste 11 dagene av playtimen min gadd jeg ikke å spille.

Du sitter kanskje der og tenker "Hvorfor?". Hva fikk meg til å slutte? Vel, for å si det sånn så er det 2 faktorer som spiller inn. Den ene er faktisk skaperne av spillet(Blizzard) og penger. Men mest av alt skaperne. I det nye spillet "Cataclysm" kommer de til å fjerne noe som kalles "Tree Of Life". Det er flere "klasser" på WoW og en av dem heter "Druids" jeg spilte druid og tree of life var noe vi druids sto for. At de skulle fjerne den ga meg ikke så mye lyst til å spille spillet mer. Penger spilte en liten rolle egentlig, for er du avhengig av WoW er ikke det din store bekymring. Det at jeg gjorde de samme "raidsa" hver uke i håp om å få "gear" som jeg hadde "farma" for i flere måneder fikk meg til å innse at dette var det ikke vits i å kaste bort flerfoldige timer på.

Jeg komemr aldri til å selge accounten for den har jeg lagt for mye tid i, men at jeg har slutta har dere mitt ord på.

1 kommentar:

  1. ååå bennern du er så flink <3<3<3<3
    - hilsen sacha og camilla

    SvarSlett